For futur generation!

par Bertrand d'Argoeuves

Pourquoi ce projet vous tient-il à cœur ?
Cancer diseases have now widespread all over the world for years. No matter how old you are, who you are, what you do, what is your life style or where you live...it doesn't spare anyone, Cancer became one of the scourge of our modern era...In France it s around 150 000 people dying everyone of cancer. Raising funds for research can only help in decreasing this awful number, and most importantly can contribute to preserve our children, and our children's children! thank you for them.

My goal is to contribute to the research in order to preserve future generation!

05/02/2019

Alexandra Ramirez

05/02/2019

Super initiative! A fond derrière toi!!

La Fondation ARC pour la recherche sur le cancer, reconnue d’utilité publique, est la première fondation française 100 % dédiée à la recherche sur le cancer. Son objectif : permettre de guérir 2 cancers sur 3 dans 10 ans.